söndag 4 april 2010

Precis så här känner jag mig! Med två nä

Precis så här känner jag mig!
Med två nätters halvrisig sömn och dagar fulla med aktiviteter så känner jag mig rätt slut! Dessvärre känner jag mig också lätt febrig så jag har tyvärr fått avstå träningen. Hårt, men det känns onödigt att ta några risker!

Jag var förresten iväg och provsprang de underbart häftiga Nike Lunarglidesen och.... Jag blev besviken. Visst, de kändes väl bra, men jag hade förväntat mig att de skulle kännas helt otroliga. När jag dessutom jämförde med New Balance 1064, efterföljaren till mina nuvarande skor, ja då försvann Lunarglidesen helt ur bilden. Tyvärr. De är oerhört snygga men för mina fötter räcker inte det. När det dessutom framkom att jag nog borde ha elite-modellen eftersom jag har ett så neutralt löpsteg så förlorade de mycket av sin charm också. Det var ju rosa-grå jag ville ha. Men nu blir nog New Balance glada när de får ha kvar mig som nöjd kund istället, för 1064 får nog bli nästa sko, och den köper jag hellre hos Lasse! :) Får bara betala in till klubb Lasses först så jag får utnyttja rabatten.. ;) Håll tummarna för att jag är pigg imorgon så jag äntligen får springa igen!

Inga kommentarer: