söndag 14 mars 2010

Underbar dag!


Dagen började med frukost i lugn och ro - fil och müsli såklart! :) Efter lite kaffe åkte jag in till Torsby för att springa distanspass med Klubb Lasses.. Dock dök det inte upp någon mer än jag själv och Lasse, så han frågade hur långt jag ville springa (svarade ca 1 ½ timme) och så sprang vi iväg. Rundan var väldigt härlig, solen strålade och tempot var lagom för att kunna, något mödosamt emellanåt, konversera. Mot slutet av rundan kom en del långa backar, men de gick ändå förvånansvärt bra. Det var endast i en utav dem som benen började på att ge sig tillkänna lite grann.

Efter löprundan, dusch och mat var det hundarnas tur att få sitt. Jag och maken tog en promenad längs med sjön. Något blåsigt, men höll man upp tempot lite grann så gick det alldeles utmärkt. Hundarna är glada och jag är glad! Perfekt slut på helgen!


Inga kommentarer: