torsdag 25 mars 2010

Springa med sällskap...

Egentligen ska jag inte klaga, jag har ju nästan alltid sällskap när jag springer, oftast av den vackre herrn nedan och ibland också med det andra lilla yrvädret.. Men idag fick jag finsällskap av mänskligt slag! Det var riktigt roligt, och den gamla invanda vägen tänkte jag knappt på eftersom vi sprang och pratade hela tiden. :) Kul att ha träffat någon här i lilla Torsby som ändå är så lik mig själv! Hur stora är oddsen att man ska träffa någon som har boxer, gillar att springa och som också är en riktig godisgris?! :) Dagens pass blev allt som allt ca 12.6 km med några avslutande spurter. Härligt och väldigt roligt med sällskap som sagt! Ser fram emot sällskap till fler långpass och gärna även tävlingssällskap! :) Men nästa pass får jag nöja mig med min kära vovve!

Jokern a.k.a världens goaste Alfons

Inga kommentarer: