torsdag 11 mars 2010

Dags att nörda in sig lite till!

Välkomna hit!

Jag valde att förflytta min blogg hit istället eftersom jag då kan skriva inlägg på ett mycket smidigt sätt direkt i mobilen - och alltså uppdatera bloggen oftare. För en blogg SKA uppdateras ofta, annars kan det kvitta känns det som..

Måste ju delge dagens träningspass.. 5 grader varmt, första passet i år utan handskar!! Isigt på sina håll men underbart i solen.. Och längd och tid? 10 km på 53 min, intervaller à 6 x 4 min i 5 min.tempo (mitt tävlingstempo, förhoppningsvis), med 15 min uppvärmning och likadera avslutning. Ljuvligt. Och ett av mina snabbaste 10 km pass.. Har inte sprungit just exakt 10 km så många gånger faktiskt. Men med tanke på tiden och årstid och underlag så bådar det gott inför sommaren! Nu kör vi! :)



På väg till starten i Växjö Marathon -09


Inga kommentarer: