tisdag 30 mars 2010

Mästarnas Mästare

Då var det klart! Armand Krajnc blev mästarnas mästare 2010! En mycket värdig vinnare! Det var ett spännande avsnitt idag; när det blev klart att Tomas Johansson skulle komma i finalen blev jag så glad att jag började klappa i händerna och skrika (vilket triggade igång hundarna rätt bra kan jag tillägga).. Det var så oväntat och roligt! Alla tre var värdiga finalister, men det kändes kul att det var just Tomas som knep finalplatsen ändå!

Jag kommer sakna att sitta bänkad på tisdagkvällarna, och hoppas min önskan slår igenom; att Mästarnas Mästare ska ta in både kändisar och "rookies"; vanliga motionärer (dvs att jag får vara med! ;) ). Jag tycker man blir så extremt sugen på att testa hur många av momenten som man själv hade klarat, eller kanske t.o.m presterat bra i! Men tills dess (den dagen lär knappast inträffa) så går mina hyllningar till Armand Krajnc, denna sköna människa! :)

Mästarnas Mästare 2010

Inga kommentarer: