söndag 14 mars 2010

Mums!

Kvällsmat. Nygräddade pannkakor. Kan det bli en bättre avslutning på en söndagkväll?
Satt och kollade på "hollywoodfruar" innan och höll på att skämmas ögonen ur mig! 50-åriga cougars i utsvängda leopardtights som beter sig som om de vore 16 och fullkomligt dreglar över 20-åriga killar! Sen har vi Anna Anka som smutskastar sin ex-man i teve, men fortfarande vill kalla sig hans efternamn.. Till råga på allt tycker att hon är snyggast i världen och är inte rädd för att säga det... Även om hon verkligen hade varit snygg skadar inte en smula ödmjukhet!? Det var upprörande pinsamt. Den enda jag känner lite sympati för är Maria Montazami. Hon framstår som ganska oförarglig. Inte skarpaste kniven i lådan, men ljusår trevligare än Kajsa.. Jag menar Anna Anka. Jag vill bara skaka om de überrika kärringarna, (för det är verkligen rätt benämning på dem) säga till dem att växa upp och sätta dem i en urfattig by någonstans i världen där varje dag är en kamp för överlevnad. Sen kanske jag skulle tycka bättre om dem..

Inga kommentarer: