tisdag 26 april 2011

Premiär x 2!

Igår och i natt skedde två vitt skilda premiärer i vår lilla familj... Jag börjar såklart med den viktigaste:

#1
Axel sov sig igenom en hel natt utan mat för första gången. Han var visserligen svårsövd igår och fick nattas 4-5 gånger innan han slutligen somnade ca 22.30. Sedan sov han till halv 1, då det räckte med mammas klappar på huvudet för att somna om. Sedan sov lillen i ett svep till kl 7!! Då var det dags för mammas mat innan han sov en timme till. Lyxigt värre!

#2
Första riktiga långpasset för min del. 15 km avverkades i lugnt 6 min-tempo. Och det kändes BRA! Med lite vätska klarade jag av det riktigt bra, lite stelt idag men inte farligt alls. Jag är så glad över att vara tillbaks på de långa distanserna igen.. Som jag har längtat!!

Inga kommentarer: