onsdag 20 april 2011

Sådan mor, sådan son...

Axels mormor hade köpt en superfin body till sitt barnbarn. Sanningen att säga så hade mamma nämnt att hon sett en sån body i ett reklamblad och min kommentar blev då: åååhhh, sjävklart ska lillpojken ha en polis-body! När vi kom ner till Jönköping hade mamma redan varit och köpt en till honom! :) Och dessutom en jättefin barbapapa-body med fina byxor till!!

Men jag måste säga att Axel klär väldigt bra i blått och med slips! Han ser lite ut som en medelålders polischef; rundlagd och tunnhårig, fast liksom på ett sött sätt, haha! :)
Det var väldigt många som log åt honom när de såg vad han hade på sig.. Lilla hjärtat blev om möjligt kanske ännu något sötare!


Idag är det dags för babymassage igen, men först tänkte jag hinna räfsa lite gamla löv i trädgården. Håller tummarna för att Axel sover en stund nu i vagnen!

2 kommentarer:

Johannaty sa...

Va bra, ja jag skulle verkligen vilja låta ciara växa upp i torsby :) Ibland känner vi bara för att lämna sop och avgas staden här och flytta till trygga torsby. En liten längtan samtdigt som jag säkert skulle bli uttråkad då jag inte har något där. Men vi får se vad framtiden har för oss :)

Malin sa...

Vi är i värmland iaf tills på söndag eller måndag eftermiddag. Kan ju höras på telefon! Troya vill nog absolut leka lite med Alfons.
Va söt han är lille axel i sin fina uniform :) Han ser mkt större ut sen vi var och sa hej tycker jag!