måndag 25 april 2011

LCHF börjar NU (...eller imorgon...)

Jag har egentligen ingen panik över att tappa mina mammakilon.. Det kan ta tid, det vet jag.. Och så länge jag mår bra och känner att löpningen går framåt så är det rätt okej ändå, MEN det finns en hake. Jag ska in och jobba ett pass om en månad.. Det tråkiga är att jag inte kommer att komma i mina jobbyxor. Så nu har jag verkligen nåt att kämpa emot. 21e maj måste jag åtminstone kunna pressa ner mig i arbetsbrallorna, jag menar vad gör jag annars? Den som inga byxor har, han får stå med rumpan bar.. Typ..
Idag är det ändå annandag påsk, så idag får jag äta som vanligt, men fr.o.m imorgon ska kolhydraterna skäras ner på! Wish me luck!

1 kommentar:

Eva sa...

gullbuille! nu har vi milen nästa vecka så skorna kommer nog till pass en gång iaf :P och angående pickans ås har jag provat ut en, en liten jävla grej.... :( ha haha MISS YA !