torsdag 7 april 2011

Babysim!

Idag var första gången för det efterlängtade babysimmet! Lite dum tid tyckte jag - 09.30! Det händer ju faktiskt att Axel fortfarande sover då.. Och nu skulle vi hinna upp och klä på oss, äta och åka in till "stan" först! Men men...
Först när vi kom till badhuset var det lite information om babysim, vilket Axel tyckte var långtråkigt.. Mot slutet blev han väldigt grinig.. Det gjorde att jag var rätt övertygad om att hela babysimmet skulle gå åt skogen! Det blev inte bättre av att han sedan somnade i sina "badbyxor" innan vi kom i vattnet. Men jag hade fel! När Axel väl kom i bassängen blev han på ett strålande humör och var glad och allmänt nöjd under hela passet. Det måste dock ha varit många olika intryck för lillen, för han har varit helt färdig resten av dagen och har sovit från och till nästan hela dagen! :) Vi ser båda fram emot nästa gång, det var en väldigt mysig upplevelse!

Huggies badblöja - funkade bra för Axel! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Tack för det :) Konstigt hur folk tänker ibland, men men :) Ja ska försöka ta mig till apoteket imorn, halsbrännan går ju bra dagtid men det är jobbigt när det stör på natten.... Ja det var jättekul att se er igen, nästa gång får vi ta med en liten present till Axel också, han kanske inte uppskattar tulpanerna riktigt ;)

Va roligt med babysim det vill jag också testa sen :) Kul att komma ut på sånt och få träffa andra mammor å bebisar i poolen :)