tisdag 3 maj 2011

Sjukdomstid!

Axel har varit sjuk för första gången - i princip hela förra veckan, vilket resulterade i att han var ovanligt grinig och jag därför hade ännu mindre tid att t ex sitta vid datorn. Han är nu pigg igen, hostar lite ännu, men är feberfri och har fått aptiten tillbaka, så nu är det bara jag kvar. Jag har hostat och snörvlat ett bra tag, trodde jag var på bättringsväg, men så idag har det blivit bakslag. Har nu feber igen och är lite rädd att det kan vara mjölkstockning. Bara att avvakta och se med andra ord. Usch.

Här hemma har det virvlat lite snö idag, inget som lagt sig men ändå! Nu när vi blivit bortskämda med sommarvärme är snö det sista jag ville ha! Blä! Hoppas verkligen att vädret vänder snart igen så man kan njuta ute återigen! Nej nu har Axel tröttnat på gungan, så dags att ta upp honom och hoppas att han vill sova lite - så att jag kan göra detsamma....

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Jag hittade hit av en slump när jag googlade joggingvagnar :) Roligt med en löpare med en son som är ungefär i samma ålder som mig! Och att du bor i finaste värmland gör ju inte saken sämre :)