fredag 20 maj 2011

Fullt upp..

Det har inte blivit mycket bloggat på sistone. Axel har börjat sova väldigt mycket sämre igen, vilket gör att jag har mindre energi till allt: löpning, bloggning, städning... Men det är bara att hålla tummarna för att det vänder, gärna SNART! ;)
Imorgon ska jag faktiskt jobba mitt första pass. 19-04 jobbar jag, vilket känns rätt okej. Axel sover ju förhoppningsvis större delen av den tiden, så om han ammas innan jobbet och när jag kommer hem, så funkar det nog rätt bra. Sedan dröjer det en månad till nästa jobbtillfälle, då jag jobbar fredag-lördag. Och första helgen i juli, rallycrossen i Höljes, jobbar jag fre-sön. Sedan är jag helledig tills det är dags igen "på riktigt" i september.

Axel har börjat äta lite mat nu. Havregröt är inte så gott, men Hipps ekologiska risgröt med banan och persika är desto bättre! Morot är också en hit, medan potatis inte är lika poppis. Men godast är nog banan. :) Spännande att prova nya smaker! Nu håller vi tummar och tår för att sovningen snart vänder också!! :)

Inga kommentarer: