tisdag 3 januari 2012

Mammaledighetens sista del!

På nyårsafton gjorde jag mitt sista arbetspass för ett tag.. Jag ska nämligen vara mammaledig igen tills mitten på april, då pluttis börjar dagis. Visserligen ska jag göra lite gästspel på jobbet; ungefär var tredje helg ska jag in och jobba, men ändå. 81 % ledighet!
Jag var lite förvånad när jag kände mig lite sorgsen över att hänga in jobbkläderna i skåpet. Kanske också för att jag när jag kommer tillbaka fullt ut i april, inte längre ska jobba i blått. Jag vet inte. Lite sorgset var det, men å andra sidan är det supermysigt att få vara med världens bästa lille kille dagarna i ända! Och jag tror nog att allt blir väldigt bra i slutändan. Annorlunda, men bra! :-)

1 kommentar:

Malin sa...

Ja nog är en liten sötnos, men det är allt er grabb också. Jösses som han har växt, han ser så "stor" ut mer som ett barn liksom :)
Haha alla barn har sina stilar, somsagt huvudsaken att han tar sig fram :) ska du inte jobba inom polisen längre?!