onsdag 4 januari 2012

The big three-oh coming up..

Ja, så hemskt är det faktiskt. 30-årsdagen närmar sig med stormsteg.. Och så gör även lillens ett-årsdag, ett lite roligare evenemang förstås! :-)
Men åter till 30-årsdagen.. Vad ska man önska sig i present?? Jag har ingen aning.. Har kollat lite på klockor och smycken, men jag vet faktiskt inte.. I 30-års present vill man kanske ändå ha nåt lite mer spännande än bara träningskläder, böcker eller musik, vilket brukar vara standard på min önskelista. Om någon har några tips så hör av er.. Mottages tacksamt! :-)

För att byta ämne.. När jag jobbade häromdagen var vi runt och knackade dörr.. Och en som öppnade hade VÄRLDENS sötaste valp i famnen. Så nu har jag blivit tokkär i en ny ras. Se och älska! :-)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver du hjälp så kan ju jag och C "tipsa" Joel om vad du KANSKE skulle vilja ha ;)
/Veronica

Danne sa...

Upplevelser är en underskattad överskattning. Fick själv en folkracehelg i present när jag fyllde år, den ska bokas in nu till våren när jag väl kan stå igen... Så det är mitt tips - upplevelse.