måndag 30 januari 2012

Jobbhelg

I helgen har jag jobbat dagpass. Det gick bra och tiden gick fort, fick t.o.m 3 timmars övertid igår; det gör mammapenningen gott.. ;-) Nu dröjer det 4 veckor tills jag jobbar nästa gång. Lite lagom sådär måste jag säga. Jag har faktiskt börjat bli lite nojig för faktumet att Axel snart börjar dagis och både jag och maken ska jobba heltid. Det kommer säkert att gå jättebra när vi väl är där, men nu känns tanken på att lämna bort min ögonsten hela dagarna rätt hemsk! Men jag tror att lillkillen själv kommer älska dagis! Han tycker ju om när det är mycket folk, fart och rörelse.. :-)

Min eländiga förkylningen börjar ÄNTLIGEN ge med sig, så jag tror faktiskt att det kan bli tal om konditionsträning senare i veckan.. Lite längdskidsåkning kanske? Jag vill bara komma igång igen nu! Nu när man fyllt 30 så går det ju bara utför, så det gäller att hålla igång! ;-)

Inga kommentarer: