söndag 1 januari 2012

Insomnia...

Visst, klockan är inte jättemycket.. (00:13 för att vara exakt) Men det hör ändå inte direkt till vanligheten att jag smyger upp från sängen efter att maken somnat.. Men ikväll blev det så. Jag är pigg som en lärka. Det KAN ha något att göra med faktumet att jag jobbat tre nätter på raken, och därmed vänt på dygnet.. Och kanske även faktumet att jag lade mig vid 7, gick upp vid 14-tiden, för att sedan försöka lägga mig igen runt 23.. Dömt att misslyckas, eh? Så här sitter jag nu. Jag har redan försökt lösa världens alla problem innan jag väl tog steget att gå upp igen, så vad ska jag göra nu? Kanske jag ändå skulle beställa den där skivan med Jay Z och Kanye West? Eller lägga lite bud på tradera.. Eller fastna i någon löparblogg? Så många val! ;-) Jag ger mig själv en halvtimmes data-tid, sen SKA jag somna!

Hoppas att ni alla hade en fin nyår förresten. GOTT NYTT 2012!! Jag inleder året med mammaledighet på ca 80 % och nyårslöftet att ÄNTLIGEN bli fit igen! Jag längtar riktigt efter att komma i bra form igen, senaste månaderna har varit en katastrof!!

Inga kommentarer: