torsdag 1 september 2011

Uppdaterat värre

Äntligen är jag på rätt nivå igen på jogg.se. Eller ja, rätt nivå i den bemärkelsen att jag inte längre har något pass i klockan som inte ligger på jogg.se. Sen är det ju lätt penibelt att mina kilometer inte är fler än vad de är - för att inte tala om kilometertiden! Pinsamt är bara förnamnet... Dessutom ligger jag bara på 16:e plats på kommuntoppen. I fjol hade jag en period när jag låg topp 3, så jag har ju tappat lite om man säger som så. Men men. It can only go up from here? Nu börjar jag ju jobba igen på söndag, så då kanske träningsrutinerna bli mer fasta igen? Man kan ju hoppas. Med det sagt väljer jag att ta en tupplur istället för att träna med gummiband nu när lilleman sover. Jag tar gummibanden i eftermiddag istället, på hans sena sovtur. Det är inte helt lätt att hitta motivationen när man har en rätt kass natt i bagaget. Men sover jag nu borde jag ju orka sen? Eller?

Inga kommentarer: