tisdag 6 september 2011

Förkylda familjen!

Det började med att Axel blev snorig och lite grinig i mitten på förra veckan.. Sen i helgen fick både jag och maken halsont, nästan exakt samtidigt! Det halsonda har - tackolov - gått över, men för min del har jag väldig rethosta och snörvlar väldigt mycket. Axel är nästan helt bra och maken är bara snorig. Men. Det är så typiskt att förkylningen kom när det äntligen började släppa med träningen igen. Det flöt på bra, och snabbt! Och sen blev det då träningsuppehåll! Såå typiskt!
Jag hade först tänkt att springa ändå idag, men jag har efter ett antal hostattacker insett att det nog är bra att vänta en dag till... Så nu får jag vara hemma och mysa lite mer med min lille grabb istället, vilket få saker går upp emot! :)

Allvarlig pojke

Inga kommentarer: