måndag 1 augusti 2011

Vilken besvikelse!

Jag hade laddat för lidingö i år. Jag tänkte att jag kanske t.o.m skulle kunna persa.. Hade varit lite häftigt 8 mån efter att ha fött barn! Så döm om min förvåning OCH besvikelse när jag skulle anmäla mig för några dagar sen och upptäckte att det var fullt i startgrupp 4-7. Innan 4:an kan jag inte seeda mig till att platsa och efter 7 vill jag inte stå.. Så vad gör man? Funderar på en repris av Växjö Marathon den 15e oktober.. Men då gäller det att träningen får än mer fokus än idag!! Tur att vi skaffade den där joggingvagnen alltså!

Igår följde jag Claes Åkessons senaste uppmaningen i ledarspalten av RW. Jag sprang obekvämt. Alldeles för varmt för att träna intervaller igår, och tempot var alldeles för högt, men I did it! Jag måste ut ur min confortzone mer, inte bara traska på otaliga km i 6min-tempo....

Inga kommentarer: