tisdag 23 augusti 2011

Hjärtat 7 månader!


Det är ofattbart vad fort tiden går! Redan 7 månader gammal, och redan träningsintresserad.. ;-) Eller nja, han gillar mammas gummiband, men förstår inte riktigt hur de ska användas..
Det är så underbart att vara mamma åt Axel. Varje gång jag ser på honom slår hjärtat ett extra slag och jag blir alldeles varm. Då är det svårt att förstå människor som inte vill ha barn. Jag känner snarare att jag vill ha fler små underbara människor i mitt hem! Vår goe lille prins, vad skulle vi göra utan honom? :-)

posted from Bloggeroid

1 kommentar:

Malin sa...

Oj va fort det går. Han var ju typ lika gammal som Leon är nu när jag träffa honom. Skulle va roligt att ses snart igen, träffa bebisar å hundar. Hoppas allt är bra med er iaf.
Axel blir säkert en löpare, precis som mamma ;)