torsdag 17 mars 2011

Vår!!!!

De senaste dagarna har vädret varit helt fantastiskt! Plusgrader, strålande sol och fågelkvitter! Även om snön ligger kvar så har det varit riktigt sköna dagar! Jag har t.o.m. fått fräknar av mina promenader med hundar och vagn. Såhär härligt hade vi det igår:

Annars måste jag skryta om lillens sovning! I natt sov han mellan 23 och 04 (visst, han vaknade och knorrade ett par gånger, men lyckades då somna om själv.) Vid 4 fick han mat, både mammamat och ersätttning, och jag kunde sedan lägga tillbaks honom i hans säng(!) där han sov till 7. Då fick han snutta lite på bröstet och han somnade om igen till kvart i 9!! Tänk om det kunde va så lyxigt varje natt! Min lille skrutt!!

1 kommentar:

Malin sa...

Han hälsar tillbaks och tackar :)
Ja det är nog vårkänslor hos dom också, likasom för oss :) Det är skönt att se att de mår bra även om hon är lite knäpp och man måste ha lite mer koll på henne!
Jag är i vecka 24 så har kommit en liten bit på väg iaf. Ja det känns helt sjukt.. Men det är verkligen häftigt när man verkligen känner att den lille som rör sig :)