måndag 14 mars 2011

Semesterplanering

Jag sitter för tillfället på Google maps och planerar en resrutt för i sommar. Jag skulle sååå gärna vilja göra en roadtripp ner till Schweiz och visa upp mitt underverk för vänner och au-pairfamilj. Och även passa på att visa mina smultronställen för Joel. :) Jag vet att Axel bara är ett halvår då, men det känns ändå lättare att göra en sån resa innan han kan springa runt själv, nu sitter han ju ändå där han sitter liksom. Eller ja.. 7 veckor är han nu och helst av allt vill han sitta eller stå(!) med lite stöd förstås. Men han känns väldigt "med" och sitter eller står och tittar mest hela tiden. :) Så vem vet, han kanske blir tidig med att gå? Desto bättre att åka iväg redan i sommar då! ;)

Liten nakenfis!

Oavsett vad det blir för semesterplaner så längtar jag väldigt till sommaren nu, eller bara till våren.. Grönt gräs, sol och tulpaner. Fika i trädgården medan Axel undersöker gräsmattan! Löpning på barmark! Mmmmm! (Sprang förresten första milpasset igår så nu är jag officiellt på g igen! )


1 kommentar:

Malin sa...

Japp det ska vi :) Tack så mycket! Känns jätte spännade och kul, känns som att man börjat förstått det själv först nu ;) Nej vi tog inte reda på det, vi kunde inte bestämma oss!

Tack för tipsen! Har varit inne och kikat på Kronan nu och på blocket, de verkar ju rejäla om man säger så :) Vill ju ha en som fungerar i kuperad mark och annan terräng som man stöter på på landsbygden! Såg en bild på er på fb för ett tag sen och tyckte den såg riktigt fin ut! Får se vad det blir i slutändan, svårt tycker jag att det är iaf! Javisst det vore roligt, provköra vagn, träffa Axel, Alfons och er också :) Har inte varit i Torsby på ett tag faktiskt så vi dyker nog upp framöver :)