måndag 21 mars 2011

+10 grader...

...alltså varmaste dagen i år! Jag har känt mig rätt slut efter Axels dop och allt besök vi haft i helgen, så jag och Axel har tagit det väldigt lugnt idag! Axel har varit på strålande humör hela helgen och sovit otroligt bra! Som en dröm! :)
Framåt eftermiddagen idag kom kom vi i alla fall äntligen ut på promenad och efter det satt vi vid dörren och njöt av solen. Det var inte helt smidigt att köra vagn i detta väglag; som att köra i smör ungefär... Om bara snön kunde försvinna också så hade allt varit perfekt! Min tanke var först att jag skulle springa idag, men det får bli ännu en promenad istället, denna gången i sällskap av maken. Hoppas vädret håller i sig till veckan, jag satsar på många fräknar i vår! ;)

Snön är på väg bort, sakta men säkert. Bar mark känns nästan overkligt!


Jag solar och lillen sover :)

Inga kommentarer: