onsdag 2 mars 2011

Garmin Connect

Jag gillar min GPS-klocka! Starkt! Det blir så mycket roligare att springa när man kommer hem och kan analysera löppasset! :) Jag har bara sprungit två gånger än så länge, pre-Axel vill säga, men sprang faktiskt en minut snabbare på samma runda vid det andra tillfället, och hade dessutom 6 hjärtslag lägre/minut. Det går alltså framåt rätt fort ändå! Så kul att kunna följa framstegen!!

I vår "måste" jag köpa en löparvagn! Om någon har tips på någon bra sådan så hör av er! Det vore verkligen roligt och mysigt att kunna springa tillsammans med min lille son! Men än så länge får jag nöja mig med raska promenader med honom i vagn, det är inte dumt det heller! Faktum är att det är dags för en sådan just nu! Sedan hoppas jag att lilleman sover lite så att jag hinner träna med gummibanden innan det är matdags igen! Våra dagar är ganska strukturerade! ;)

Det nya nöjet under amning och flaskmatning är nu att plöja igenom alla avsnitt av "how I met your mother", en underbar serie! Men nu ska vi ut och gå, och som Barney skulle sagt: "It's gonna be.............. - wait for it - .............LEGENDARY!"


Inga kommentarer: