onsdag 1 december 2010

För trött, för jobbigt, men rätt soft?

Jaha, då var man sjukskriven också. Visserligen "bara" på 50 % men ändå. Det gör att jag känner mig klen.. Klarar inte av att jobba fulltid liksom, hallå eller? Samtidigt som det känns helt underbart att gå hem vid lunch. Gå hem och kunna sova en timme på eftermiddagen och kunna promenera med hundarna när det fortfarande är dagsljus. Och i ärlighetens namn har jag ju inte så många pass kvar att jobba heller! Sisådär 17 pass innan det är dags för semester som följs av föräldraledighet. Men man undrar ju lite vart det kommer barka hän med drygt en och en halv månad kvar och denna känsla av att vara helt slut efter en halvdags jobb? Hur blir det då i slutet, när jag kanske dessutom bär runt på en massa vätska? Jag får helt enkelt leva för dagen och njuta så länge jag är såhär "pigg". ;)

Inga kommentarer: