söndag 5 juni 2011

There's always a first..

Idag var första gången någonsin som jag tog cykeln för ett träningspass. Jag har cyklat mycket i mina dagar, men bara till- och från olika saker. Aldrig som ren och skär träning. Men idag fick jag ett sug av sällan skådat slag och tog därför cykeln för en tur. Målet var norska gränsen, men jag visste inte riktigt hur långt det var dit. Jag gav mig 4 km innan målet.. Eftersom jag skulle tillbaka också kändes det i mesta laget med ytterligare 8 km. Hela distansen får det bli nästa gång - för det lär bli fler!! Cykling var ju kul, även om jag lär få lida för det imorgon..


Så nära så nära...

posted from Bloggeroid

1 kommentar:

eva sa...

du e såå duktig beckis! jag fick en tanläkartid den 6 juli, så då kommer jag till torsby, haha =) Kommer nog innan med. är du aldrig i karlstad? kramis (SAKNAR DIG SOM:::::::::::::::::::::::::)