söndag 5 juni 2011

Dansar mig genom dagarna..

Jag köpte en cd häromdagen, det var inte igår jag gjorde det senast vill jag lova. Den går iallafall varm här hemma nu and I'm loving it!! Jag skäms nästan för att säga vilken skiva det var, hrrm, Britney's senaste.. Lite lätt fjortis-varning på det, men men.. Till mitt försvar gillar jag ju faktiskt väldigt mycket annan musik också. Och jag skyller min Britney-hysteri till viss del på min skotske vän David Carswell som lockade fram denna ådra i mig på sin födelsedagsfest 2008. Fjortis eller inte, det är faktiskt rätt skönt att smådansa sig genom dagarna. Eller sjunga/halvskrika med när man kör bil, utan att behöva bry sig om hur det låter! :-)

Nu verkar det som om min lille prins vaknar, lagom till att jag tänkte sträcka ut mig. Hmm, känns bekant på nåt sätt?



Sötnosen har fått en egen stol som han stortrivs i. Jättekul att putta ner alla leksaker som mamma lägger fram! ;-)

När maken kommer hem blir det löpning för mig och hundarna, intervaller kanske? Tills dess sträcker jag ut mig, Axel somnade tack o lov om. :-)

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer: