fredag 25 februari 2011

Här växer vi så det knakar!!

Konstigt egentligen, men det känns nästan lite sorgligt att Axel redan har vuxit ur en del kläder.. Han hade så mycket fint som bara använts någon gång.. Samtidigt som det är jättespännande att han växer och är mer med för var dag som går!
I morse sov han (med flera uppvak förstås) fram till 10! Sista timmen mös han på min bröstkorg; hur mysigt som helst! :)

I onsdags kunde jag köra första träningspasset med gummiband efter Axels tillkomst! Och till skillnad från under graviditeten kunde jag nu också köra core-övningarna! Underbart!!! Eftersom vågen börjat visa på + igen (!!) så måste jag ta tag i det här nu! Minst 4 km promenad per dag och gummiband tre ggr i veckan.. Det är ju en början iallafall! Kanske också att mina kakransoner ska strypas eller åtminstone minskas på! :-S Beach 2011 börjar NU! ;)

Inga kommentarer: