torsdag 6 januari 2011

Gummiband - min nya kärlek!

Jag fick ju ett set med gummiband plus träningsbok och träningsdvd i julklapp.. Och förra veckan var jag tvungen att testa! Jag försökte verkligen följa med i tempot på dvd'n, men det visade sig vara en omöjlighet med ett bowlingklot på magen.. Jag är ju inte särskilt fit nu heller om man säger så. Men vad roligt det var! Jag kommer definitivt ta itu mer med gummibanden när bebisen väl är ute, känns som ett bra komplement till min löpträning! Tror faktiskt att jag ska köra lite gummibandsträning imorgon igen - men i mitt tempo! ;)
Och vad bebisen behagar... SNÄLLA du, kom ut snart! Mamma längtar efter dig! Ibland känns det som om bebisen tänkt bosätta sig permanent i magen.. Och då har jag inte ens passerat det utsatta datumet än. Suuuuck!

Inga kommentarer: