söndag 17 juli 2011

Löparvagn


Äntligen fick jag då min löparvagn. Det blev en Trille Jogger, efter att jag läst en del positiva kommentarer om den på jogg.se.

Lite tidigt kanske det är att skriva en recension, jag har bara haft ut den 2 ggr, men jag är helnöjd! Den är superlätt, rullar hur bra som helst och RAKT så man slipper parera med ena armen. Sittkomforten verkar också bra. Man justerar ryggstödet med en rem på baksidan. Är remmen helt uppknäppt blir det nästintill liggläge, och drar man åt maximalt blir det normalt sittläge. Och allt däremellan förstås.


Maximalt liggläge.

Axel verkar också gilla vagnen. Mycket att titta på, goa remmar att tugga på, och han har dessutom somnat i vagnen båda gånger vi varit ute. Sammanfattningsvis känns det som ett mycket bra köp, särskilt i förhållande till priset. :-) Nu finns det inget som kan stoppa mig från att ge mig ut på en tur! ;-)

posted from Bloggeroid

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vad smidig den ser ut att vara!

Zara sa...

Visst är det skönt att kunna motinera tillsammans? Vi köpte oss också en jogginvagn nu efter att Vera föddes.