torsdag 14 juli 2011

Känna, klämma, köpa?

Imorgon blir det en tripp till shoppingstaden Karlstad för vår del. Lite färg ska bland annat inhandlas, men jag tänkte också titta och klämma lite på en sån här:
Trille Jogger löparvagn

Jag har länge velat köpa en löparvagn, för att åtminstone ha möjligheten att ge mig ut på en runda, även om inte maken är hemma. Om det blir köp återkommer jag med recension!
Igår blev det en sväng runt sjön; längsta passet på länge. Pinsamt men sant. 11.2 km slutade klockan på och en dryg timme i tid. Ändå inte helt kass med tanke på min uschla form. Imorrn är det dags igen och på söndag tänkte jag klämma ett riktigt långpass. Nu ska mammakilona bort bort bort!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Är vanliga vagnen tung att springa med? Jag har sett flera som springer lite även emd vanliga vagnar nämligen.. fast det är ju alltid roligt med nya saker och en riktig joggingvagn gör ju at chansen att man ska ge sig ut ökar! :)

Anonym sa...

hey hey! Jämfört med mig är du i toppfort iaf ;) hehe.. Miss yah! Kraaam Eva