lördag 20 november 2010

Tänker tillbaka..

..på 17 oktober 2009. Min första - men inte sista - mara. Upptäckte att en kompis lagt in målgången på min mobil..
Förmodligen tröttaste ögonblicket i mitt liv, so far... Men jag vill gärna köra igen! Växjö Marathon 2011 - here I come. Alternativt Lidingö 2011. Eller ja, hmm, vi får se vad jag orkar med.. Jag har ju faktiskt inte fött barn innan så jag vet inte riktigt vad jag har att vänta mig. Nuförtiden blir jag ju trots allt helt slut av att gå snabbt uppför trappan till övervåningen... :S

Men visst blir man lite peppad av att tänka på att jag hade drygt 42 km i benen när jag kom "spurtande" i målgången.. :) Och så sliten var jag inte heller.. Gjorde Jönköping osäkert på kvällen och dagen därpå var jag och två kompisar och bowlade.. Men nästa gång ska ändå vara så mycket bättre - och snabbare!


Ett stolt ögonblick! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Starkt jobbat! Kanske också skulle testa Växjö maran till hösten? Kram YX