tisdag 19 oktober 2010

Foglossning?!!

Idag hade jag ett inbokat besök hos sjukgymnasten, eftersom jag haft vissa problem med rygg och bäcken på sistone.. Allt blev ju mycket värre efter att jag var och simmade för två veckor sedan! Då kom jag knappt upp ur bassängen, för jag hade så ont. Nu är det något bättre (men tennisspelandet på Kreta skulle jag skippat med facit i hand) men jag känner fortfarande av smärtor från och till. Så anyways. Sjukgymnasten konstaterade att det verkar vara från bäckenet som smärtan kommer och gav mig övningar för att förebygga mer ont.
Det roliga i besöket var när sjukgymnasten sade att hon hade sett att jag springer mycket. (Hur kan hon ha gjort det undrade jag.. Syns det på benen?) Det visade sig att hon bor granne med brorsan och har honom på facebook, så hon hade följt vårt långdistansbattle i våras! :) Tänk vilken form man var i då!

I söndags, alltså den 17:e var det exakt ett år sen jag sprang första (men inte sista!!) maran. :) När bebisen vuxit till sig lite hoppas jag kunna köpa en bra löparvagn, sen är det full rulle igen!

1 kommentar:

Veronica sa...

Foglossning är INTE kul. Se till att du får ett bälte, faktiskt ganska skönt.