tisdag 25 oktober 2011

Förkylningstider!

Jaha, efter tävlingen blev jag förkyld. Som ett brev på posten. Ordentligt också! En riktig mans-förkylning! ;) Jag hade ont i halsen, huvudvärk, hosta och pendlande feber i 3 veckor!! I helgen var första dagarna när jag mådde bra igen, men då jobbade jag natt, så då blir man ju lite "messed up" ändå. Men första kort-korta löppasset sedan tävlingen klarades av, och det kändes faktiskt inte så bedrövligt som jag väntat mig. I eftermiddag är det dags igen! Så underbart att faktiskt KUNNA träna igen. Då gör det inte ens nåt att vädret är som det är. :)
Men först ska jag och lilleman ta vår behövliga förmiddagslur. Finns det nåt bättre än att snusa bredvid en sovande bebis?

Hoppas dock på lite mindre sprattel.. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tänkte bara ge ett tips om du nu har kavar den vita boxerkillen.Jag har en vit boxertik och jag smörjer in henne med vaselin eller idominsalva under ögonen då rinner inte tårvätskan mot skinnet utan rinner ovanpå olja går också bra.

Mvh Annie och piaff